اقتصادتهران: عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و بررسی عملکرد مدیریت شعب استان سمنان از دوایر ستادی و شعب این استان بازدید کرد.
به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امامی در سفر به استان سمنان از شعب و دوایر ستادی بازدید و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته، رهنمودهای لازم در خصوص ارتقاء کیفی و کمی خدمات قابل ارائه به مشتریان را ارائه نمود.
وی ضمن تشکر از تلاشهای مدیر شعب استان سمنان و همچنین ارج نهادن به اقدامات مثبت همکاران اظهار داشت: باتوجه به نقش بی بدیل منابع در رشد و شکوفایی بانک، اهتمام به امر بازاریابی هدفمند بخش اصلی فعالیتهای سازمان را تشکیل میدهد و دراین عرصه، جذب و شناسایی مشتریان ارزنده از الویتهای کاری پرسنل است.
وی تصریح کرد: دستیابی به اهداف و برنامههای ترسیمی بانک، مستلزم شناسایی ظرفیتهای جدید بازاریابی است تا با گام های موثر همکاران صف و ستاد، سهم بیشتری از منابع بازارهای هدف در قالب طرح های حقیقی و حقوقی جذب گردد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید به نقش کارکنان در رضایتمندی مشتریان افزود: وجود نیروی انسانی متخصص و با انگیزه تاثیر شایانی در ارائه مطلوب خدمات به مراجعین دارد و خوشبختانه سجایای اخلاقی در میان همکاران ما زبانزد است.
در ادامه آمار عملکرد بانک به تفکیک شعب توسط رضائیان مدیر شعب استان سمنان ارائه و نقاط قوت و ضعف مجموعه در حوزههای جذب منابع، وصول مطالبات و کنترل مصارف تشریح شد.
دیدگاه ها بسته هستند.