مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید سرزده از شرکت سایپا یدک، در جریان آخرین فعالیتها و اقدامات این شرکت در خصوص ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از سایپانیوز، جواد توسلیمهر در بازدید سرزده از شرکت سایپا یدک، با تاکید بر اینکه ارایه خدمات مناسب به مشتریان محصولات سایپا میتواند به ارزش و جایگاه برند بیافزاید، گفت: در طرح خدمت به زائران اربعین سید و سالار شهیدان که از ۲۴ مردادماه آغاز و تا پنجم شهریورماه ادامه خواهد یافت، بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی در شبکه نمایندگیها و نیروهای اعزامی به منطقه، خدمات مورد نیاز مشتریان را ارایه میکنند و سعی بر این است که رضایت ۱۰۰درصدی مردم کسب شود.
وی با بیان اینکه مشتریان، ولینعمتان گروه خودروسازی سایپا هستند و ضرورت دارد خواسته و رضایت کامل آنان در اولویت تمام نمایندگیها باشد، تصریح کرد: عملکرد نمایندگیهای مجاز گروه باید به شکلی باشد، که مشتریان از خرید خودروی ایرانی که حاصل تولید و تلاش جوانان این مرز و بوم است، رضایت کامل داشته باشند.
دیدگاه ها بسته هستند.