×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید اعضای کمیسیون بهداشت از پارک فناوری پردیس

اقتصادتهران: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از پارک فناوری پردیس و شرکت فراورده‌های پویش دارو خبر داد.

محمد نعیم امینی فرد در گفت‌وگو با ایسنا گفت که اعضای این کمیسیون در جریان بازدید از پارک فناوری پردیس از شرکت فرآورده‌های پویش دارو به عنوان شرکت بایوتکنولوژی در زمینه تولید دارو بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت دارویی کشور قرار گرفته است.

وی در توضیح داروهای بیوتکنولوژی گفت: این داروها با تکنولوژی‌های فوق العاده جدید در دنیا تولید می‌شود که اثربخشی آن نسبت به داروهای شیمیایی بیشتر است. با این تکنولوژی می‌توان بسیاری از مشتقات هورمونی که باید مشابه نوع انسانی باشد را تولید کرد.

امینی فرد با بیان اینکه بازدید کمیسیون از شرکت فرآورده‌های پویش دارو حکایت از موفقیت‌های خوب این شرکت دارد گفت:‌ ما در حوزه تولید داروهای بیوتکنولوژی در منطقه غرب آسیا پیشرو هستیم؛ به طوری که حتی ایران این خدمات را به کشوری همچون ترکیه نیز عرضه می‌کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches