×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بازتولید طراحی الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت

اقتصادتهران: معاون علمی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اشاره به برگزاری نشست سه روزه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: در این سه روز طی برگزاری جلساتی با همفکری اندیشکده‌های مختلف و تنوع دیدگاه‌های شرکت‌کنندگان و شخصیت‌های برتر حوزوی و دانشگاهی، با تبادل نظر و همفکری به دیدگاه‌های برتری دست پیدا کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، دکتر هادی اکبرزاده با بیان اینکه چند سالی است که طرح الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در کشور مطرح شده، اظهار داشت: حدود ۱۰ سال پیش  مقام معظم رهبری بر ضرورت طراحی یک الگوی بومی برای پیشرفت کشور تاکید فرمودند. در واقع ایشان در زمستان سال ۱۳۸۹ در اولین نشست اندیشه‌های راهبردی در جمع اندیشمندان کشور با صراحت، ضرورت طراحی این الگو را متذکر شدند.

وی افزود: همچنین در این راستا معظم له در بهار سال ۱۳۹۰ نیز دستور تاسیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را صادر و ۱۰ نفر از شخصیت‌های علمی، دانشگاهی و حوزوی را به عنوان اعضای شورای عالی منصوب فرمودند و با تصویب اساسنامه، مرکز به طور رسمی طراحی این الگو را رسما آغاز کرد.

معاون علمی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اشاره به ماموریت‌های اصلی این مرکز تصریح کرد: این مرکز بر مبنای اساسنامه سه ماموریت بر عهده دارد که ماموریت اول آن کمک به نظریه پردازی برای طراحی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و ماموریت دوم بسترسازی برای گفتمان‌سازی نخبگان و ماموریت سوم این مرکز نیز در قالب تدوین پیش نویس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تبلور یافته است.

 وی تصریح کرد: این مرکز از زمان تاسیس، فعالیت خود را با دعوت از نخبگان حوزوی و دانشگاهی آغاز و در راستای هر سه هدف پیش بینی شده در اساسنامه پیش رفته و به موفقیت‌هایی دست یافته است.

معاون علمی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بیان کرد: در حقیقت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت طبق نقشه راه مصوب، سالانه کنفرانس‌های هدفمندی برگزار می‌کند که براساس نقشه راه تاکنون ۶ کنفرانس برگزار شده است. ما هفتمین کنفرانس را نیز در بهار سال آینده برگزار خواهیم کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches