×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بازار سرمایه بهترین راه برخورداری مردم از منافع ذخایر انرژی

اقتصادتهران: ورود سهام و محصولات صنعت انرژی شامل برق، نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، به برخورداری هرچه بیشتر مردم از منافع ذخایر انرژی منتهی می شود.

علی حسینی، مدیرعامل بورس انرژی ایران با تاکید بر اینکه بهترین مسیر توسعه صنعت انرژی و تنها راه عملی شراکت مستقیم مردم در این صنعت، بطور حتم بازار سرمایه است، ادامه داد: ورود سهام و محصولات صنعت انرژی شامل برق، نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، به برخورداری هر چه بیشتر مردم از منافع ذخایر انرژی منتهی می شود.

حسینی  عنوان کرد: نهم مرداد ماه عرضه بنزین در بورس انرژی آغاز و اولین محموله با حجم ۳هزار تن معامله شد؛ در مرحله بعدی نیز ۵ هزار تن  بنزین در بورس انرژی فروش رفت و روز چهارشنبه شانزدهم مرداد شاهد عرضه موفق بنزین بودیم.

مدیرعامل بورس انرژی با بیان اینکه بنزین پالایشگاه های ایران و بویژه شرکت نفت ستاره خلیج فارس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و خریداران خوبی را می توانند در منطقه خاورمیانه و دنیا جذب کنند، افزود: با توجه به بازخورد مثبت عرضه بنزین در بورس، تصمیم بر این شد که عرضه ها به صورت منظم و با حجم بیشتری ادامه داشته باشد و مطمئن هستم این بازار با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: برنامه منظم عرضه تمامی فرآورده های اصلی شامل نفت گاز، بنزین و نفت سفید در روزهای دو شنبه، سه شنبه و چهارشنبه از سوی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی به صورت کتبی و رسمی اعلام شده و عزم جدی نیز برای تداوم منظم عرضه ها در کشور وجود دارد.

سید علی حسینی با تاکید بر اینکه عرضه فرآورده های نفتی به ویژه بنزین نقش بسزایی در توسعه اقتصاد ملی ایفا می کند، افزود: بازار انرژی ایران یک نهاد استراتژیک، راهبردی و مورد توجه دنیا است. قطعا استفاده از ظرفیت های این بازار توسعه اقتصادی، رفاه جامعه و سرمایه گذاری بیشتر و بهینه تر در صنعت نفت را به همراه دارد.

مدیرعامل بورس انرژی ایران با تاکید بر اینکه بهترین مسیر توسعه صنعت انرژی و تنها راه عملی شراکت مستقیم مردم در این صنعت، بطور حتم بازار سرمایه است، ادامه داد: ورود سهام و محصولات صنعت انرژی شامل برق، نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، به برخورداری هرچه بیشتر مردم از منافع ذخایر انرژی منتهی می شود و از سوی دیگر راه ارزش گذاری واقعی محصولات این صنعت است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches