دوشنبه, ۲۴ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان رکن اصلی بیمه گری است

۲۹ مهر, ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان رکن اصلی بیمه گری است

اقتصادتهرن: مجید صفدری مدیر عامل بیمه«ما» در نشست هم افزایی خدمات بانک – بیمه و مراسم تقدیر از شعب برتر گفت: بازاریابی، فروش و مدیریت ارتباط با مشتریان رکن اصلی و اساسی عملیات بیمه‌گری است.

به گزارش روابط عمومی بیمه «ما»، این نشست با حضور و سخنرانی علی رستگار مدیرعامل بانک ملت، مجید صفدری مدیرعامل ، مجید بنویدی معاون اجرائی و امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار شرکت بیمه «ما» برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مدیر عامل بیمه«ما» با بیان آنکه اعتقاد عملی بانک ملت بر مدیریت امور مشتریان نشان دهنده جایگاه این بانک است اظهار داشت: یکی از کارآمدترین پرسنل در شعب بانکی کشور نزد بانک ملت هستند و چنین امری نشان از مشتری مداری و مشتری نوازی در این بانک دارد. بنابراین برندینگ بیمه «ما» نیز باید بتواند با رعایت چنین شاخصه‌هایی به جایگاه رفیع بانک ملت دست یابد.

وی همچنین با تاکید بر ایجاد و توسعه بخش‌ مدیریت ارتباط با مشتریان اضافه کرد: بانک ملت زیرساخت‌های بسیار خوبی برای بیمه «ما» فراهم کرده است که باید بتوانیم از آنها به خوبی بهره گیریم. با ایجاد آموزش‌های کاربردی، شرایط لازم و کافی برای عملیات بیمه‌گری و با برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های بانک به خوبی بهره خواهیم برد و سهم خود را از بازار بیمه افزایش خواهیم داد.

صفدری گفت: عملیات بیمه‌گری در دنیای امروز دارای چهار حوزه منابع انسانی و پشتیبانی، فناوری اطلاعات و آمار، مالی و سرمایه‌گذاری و نیز فنی و بازاریابی است. شرکت بیمه«ما» در هر چهار حوزه برنامه عملیاتی جدی دارد. و به اعتقاد ما بازاریابی و فروش با مذاکره نقطه آغاز خود را شروع می کند و نقطه انتهای آن افزایش سهم از بازار است. همچنین در بحث منابع انسانی، اعتقاد مدیریت مجموعه بر این است که نیروی انسانی سرمایه اصلی سازمان هستند و پرسنل این شرکت به خوبی گواه این امر است.

مدیرعامل بیمه «ما» در ادامه با تاکید بر آنکه در بازاریابی بحث وفاداری مشتری از اهمیت ویژه ای برخور دار است گفت: وقتی توانستیم وفاداری را در مشتری ایجاد کنیم، دیگر نیازی به ارائه نرخ پائین‌تر نداریم. اگر بتوانیم حقوق مشتری را رعایت کنیم و هزینه‌های انرژی، زمانی و روانی او را کاهش دهیم در ایجاد این وفاداری موفق شده ایم. همچنین باید دانست که در تبلیغات و برندینگ، هیچ فعالیتی اثربخش‌تر از تبلیغات چهره به چهره نیست. بنابراین با ایجاد ارزش آفرینی و وفاداری در مشتریان می توانیم به برند بیمه«ما» اعتبار بخشیم و نام بیمه «ما» اعتباری همچون بانک ملت یابد.

مجید صفدری مدیر عامل بیمه «ما» در پایان ضمن اشاره به آنکه حضور معاون کل نهاد ریاست جمهوری در بیمه «ما» بیانگر اهمیت این شرکت و اعتقاد به نیروی انسانی با انگیزه آن است گفت: مدیران و پرسنل خدوم شعب، پرسنل خط مقدم ما هستند و تا کنون عملکرد قابل قبولی داشته‌اند با این وجود یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه شود ارتباط و تعامل با شعب بانک ملت است. همچنین باید یادآوری شود آئین‌نامه آموزشی تدوین شده است و بر اساس شناسنامه شغلی و دوره‌های آموزشی انتصاب و ارتقای شغلی صورت خواهد پذیرفت. شعب نیز بر اساس عملکرد، میزان و ترکیب پرتفو، سهم از بازار و حفظ مشتریان درجه بندی خواهند شد.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها