×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بازارچه گردو در تویسرکان راه اندازی می‌شود

اقتصادتهران: فرماندار تویسرکان گفت: این شهرستان مهمترین قطب تولید گردو در کشور است لذا برای عرضه مستقیم این محصول بازارچه گردو راه اندازی و ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا حبیب مومیوند روز دوشنبه در نشست هماهنگی ساماندهی بازارچه گردو با بیان اینکه از ۲ سال پیش پیگیری احداث بازارچه برای ساماندهی گردو انجام شده اما تاکنون اجرایی نشده است اظهار کرد: با این وجود دلسرد نشده و این مهم پیگیری می شود.

وی به ورود بخش خصوصی برای سخت بازارچه گردو اشاره کرد و افزود: همه دستگاه های اجرایی مرتبط باید همراهی لازم با بخش خصوصی برای به سرانجام رسیدن این بازارچه را داشته باشند.

مومیوند با تاکید بر اینکه بازارچه گردو در خیابان دکتر آینه وند ایجاد می شود افزود: دسترسی آسان این مکان به بازار اصلی از مزیت های مکانی این بازارچه است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه گردو از جمله طرح سرشاخه کاری، کلنگ زنی نهالستان باغ مادری گردو و برگزاری کلاس های آموزشی در خصوص بیماری های گردو گفت: یکی از حلقه های تکمیل زنجیره گردو بحث عرضه محصول گردو است که به مراتب ایجاد این بازارچه می تواند این مهم را اجرایی کنید.

مومیوند با اشاره به نقشه اجرایی این بازارچه بیان کرد: با توجه به اینکه مکان پیش بینی شده برای بازارچه مکان مناسبی است می توان در آینده جشنواره گردو را در این مکان برگزار کرد.

وی با بیان اینکه بازارچه می تواند امنیت خاطر مسافران و گردشگران را برای خرید گردو تامین کند افزود: تمام کسانی که در این بازارچه فعالیت می کنند به طور قطع فعالان بازار تویسرکان در این عرصه هستند.

مومیوند ادامه داد: در زمینه ایجاد نمایشگاه دایمی مبل و منبت هم اگر سرمایه گذاری ورود پیدا کند، تمامی دستگاهای شهرستان همراهی و همکاری لازم را با وی دارند.

وی با بیان اینکه در حوزه مبل و منبت و گردو نبود بازارچه سبب خسارات زیادی به شهرستان می شود افزود: تشکل های خصوصی نقش مهمی در فعالیت های اقتصادی در این شهرستان دارند گفت: هر کسی در راستای پیشرفت و توسعه اقتصادی شهرستان پیشنهادی دارد حمایت می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches