×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ایکاروس در جایگاه اول عرضه کنندگان آنتی ویروس

اقتصاد تهران: آنتی ویروس اتریشی ایکاروس در حال بازکردن جای خود بین بزرگان جهانی است.

ایکاروس که از موتور ضدویروس اختصاصی خود استفاده می کند، توانسته است در آزمون های ماه ژوئن مجله ی معتبر Virus Bulletin نتایج مناسبی را به دست آورد.

براساس این گزارش، در زمینه ی اسکن درخواستی و اسکن هنگام دسترسی، ایکاروس بهترین امتیاز و نمره ی ۱۰۰ درصد را از آن خود کرد و برتری خود را نشان داد.

ایکاروس که به امکاناتی همچون بروزرسانی خودکار پایگاه داده ای (هر بیست دقیقه)، پالایش ایمیل ها از بدافزارها و هرزنامه ها (به صورت چندزبانه)، سازگاری با SharePoint، دارای نسخه کلاینت و سرور و سازگاری کامل با آوت لوک مجهز است، برای علاقمندان به بازی و گشت و گذار در وب نیز امکانات ویژه ای دارد.

این گزارش می افزاید استفاده از آنتی ویروس ایکاروس با کلیه امکانات به صورت آزمایشی یک ماهه نیز امکان پذیر است و می توان با مراجه به سایت www.ikarus.at آن را به رایگان دریافت نمود.

گفتنی است ارائه کننده این محصول نوظهور در بازار کشور، شرکت ارتباط امن است که جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین کسب نمایندگی از طریق تلفن ۲۲۸۶۴۶۵۶ در دسترس می باشد.

ارتباط امن در سال ۱۳۹۲، با بهرگیری از بیش از ۲۰ سال تجربه مدیران مجموعه در داخل و خارج از کشور، دسترسی سریع و آسان به آخرین تکنولوژی های نوین و پشتوانه مالی مناسب فعالیت خود را در ایران آغاز کرد.

ارتباط امن با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و توسعه‌‌ی فناوری اطلاعات از طریق نمایندگان خود فعالیت و حضور خود را در بازار ایران پررنگ تر کرده و به عنوان مجموعه متمرکز بر ارائه و توزیع راهکار های فناوری اطلاعات و امنیت شناخته شده است. ارتباط امن توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches