×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ایمن سازی جاده روستای عامری پیش از نوروز انجام می شود

اقتصادتهران: معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: باتوجه به قرارگرفتن روستای عامری در مسیر جاده اصلی این شهرستان با استان های همجوار، تمهیدات و اقدام لازم برای ایمن سازی این حوزه تا پایان سال و پیش از تعطیلات نوروزی انجام می شود.

به گزارش ایرنا، محمد طاهری روز شنبه در نشست ویژه شورای ترافیک این شهرستان در دهیاری عامری افزود: ۲۵کیلومتر از جاده دیلم به بهبهان استان خوزستان در مجاورت این روستا قرار دارد و به عنوان دروازه ورودی سه استان کشور به بوشهر به شمار می آید و دارای اهمیت زیادی است به همین دلیل تسریع در ایمن سازی آن از تاکیدات مسئولان استان بوشهر و این شهرستان است.

وی اضافه کرد: اجرای باند دوم این مسیر از برنامه های دولت در این شهرستان است و تسریع در عملیات اجرایی آن نیاز به اعتبار ملی دارد که امیدواریم با پیگیری استاندار و نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی دغدغه های مردم این روستا برطرف شود.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دیلم بیان کرد: شورای ترافیک این شهرستان به منظور کاهش حوادث جاده ای دراین مسیر برنامه های کوتاه مدتی شامل ایجاد سرعت کاه، افزایش تابلوهای هشداردهنده، چراغ چشمک زن و گشت ویژه راهداری را تا پیش از پایان سال انجام می دهد.

وی یادآورشد: ۲ کیلومتر محور دیلم به بهبهان که در مرکز روستای عامری قرار دارد برای تخصیص اعتبار ۲ بانده شدن در کمیته برنامه ریزی سال آینده در دستور کار قرار می گیرد.

طاهری گفت: نصب دوربین کنترل سرعت در طول مسیر دیلم به بهبهان در حوزه استحفاظی این شهرستان انجام خواهدشد.

این نشست بدلیل جان باختن راکب موتورسیکلت این روستا در تصادف و اعتراض اهالی بصورت ویژه برگزارشد و معاونان اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان بوشهر حضور داشتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches