×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ایستگاه‌های اتوبوس غرب تهران ساماندهی می‌شود

تهران اکونومی: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵گفت: با هدف تسهیل در دسترسی مسافرین و جلوگیری از ازدحام‌های منجر به اختلال در حرکت صحیح خودروها ساماندهی خطوط حمل ونقل عمومی در دستور کار قرارگرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵، ولی نجاتی، معاون حمل ونقل وترافیک منطقه با اعلام این خبرگفت: همزمان با اجرای برنامه های زیرساختی جهت اجرای طرح خط سفید ساماندهی ایستگاه های حمل ونقل عمومی در دستور کار قراردارد.

وی گفت: به منظور ساماندهی و ارتقای کیفی سرویس و خدمات رسانی به شهروندان و تشویق آنها با استفاده از حمل و نقل عمومی ایستگاه‌های اتوبوس تجهیزمی‌شود.

نجاتی با اشاره به نصب سیستم زمانبندی در ایستگاه ها بیان کرد: در این راستا با نصب این سیستم اطلاع رسانی BIS اطلاعات جامع و هوشمندی از نحوه سرویس دهی اتوبوسرانی در اختیار مدیران قرار می گیرد.

معاون شهردار منطقه مدیریت زمان سفرهای شهری شهروندان، بهبود سیستم حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی های زیست محیطی و غیره را از اهداف راه اندازی این طرح بر شمرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches