×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ایران نامزد مطرح نایب رئیسی فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر

اقتصادتهران: رئیس جمعیت هلال احمر، از نامزد شدن هلال احمر ایران برای پست نایب رئیسی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در منطقه آسیا و اقیانوسیه خبر داد.

به گزارش مهر، دکتر سید امیرمحسن ضیائی با اشاره به اینکه هلال احمر مجموعه ای با سابقه صد ساله و فعالیت های متعدد و متنوع بسیار است، گفت: حجم زیادی از فعالیت های گسترده جمعیت هلال احمر در پاسخ به سوانح و حوادث و مدیریت بحران است تا جایی که در ۴ سال گذشته حدود ۱۷۰ هزار ماموریت امداد و نجات در کشور انجام شده است.

وی با اشاره به تقویت حوزه امداد و نجات هلال احمر به خصوص ناوگان امداد هوایی در ۴ سال گذشته، اظهار کرد: بیش از ۱۰ فروند بالگرد در این مدت به مجموعه ناوگان امداد هوایی هلال احمر به عنوان بزرگترین ناوگان هوایی غیرنظامی کشور افزوده شده و هم اکنون تمامی کشور زیر پوشش ناوگان امداد هوایی هلال احمر قرار دارد.

ضیائی به راه اندازی تیم های واکنش سریع هلال احمر اشاره کرد و افزود: تیم های واکنش سریع هلال احمر به عنوان نیروهای زبده و متخصص و در اصل رنجرهای این جمعیت؛ ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به حوادث فعال هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه نیروهای واکنش سریع هلال احمر در تمامی شهرهای دارای شعبه هلال احمر فعال خواهند شد، گفت: هیچ جمعیت ملی در دنیا تا کنون در این زمینه فعال نبوده و لذا فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر از ایران درخواست کرده است تا گزارش نحوه فعالیت رنجرهای خود را به عنوان یک الگو به فدراسیون ارائه دهد.

وی با اشاره به تقویت حضور هلال احمر در عرصه های بین المللی، افزود: بر این اساس هلال احمر ایران نامزد نایب رئیسی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در منطقه آسیا و اقیانوسیه(که انتخابات آن در آبان ماه امسال برگزار می شود) شده است تا هر چه قدرتمندتر در صحنه بین المللی به فعالیت خود ادامه دهیم.

ضیائی با اعلام افزایش ۵۰ درصدی ناوگان خودرویی هلال احمر تا پایان سال، خاطرنشان کرد: از دیگر طرح های مهم هلال احمر اجرای برنامه ملی خادم در سطح کشور به عنوان آماده سازی تمامی خانوارها برای مواجه با حوادث و سوانح در ۴ سال آینده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches