×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
 ایران شرایط بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاران خارجی دارد

اقتصادتهران: سفیر ایران در سنگاپور گفت: جمهوری اسلامی ایران شرایط بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاران خارجی به ویژه سرمایه گذاران آسیایی و سنگاپوری دارد.

به گزارش ایرنا، جواد انصاری عصر دوشنبه در حاشیه سفر به استان مرکزی و دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در جمع خبرنگاران افزود: ایران به ویژه استان مرکزی قابلیت و پتانسیل های ارزشمندی برای سرمایه گذاری خارجی دارد اما بسیاری از این توانمندی ها به خوبی معرفی نشده که توجه به این مهم امری ضروری است.

وی بیان کرد: هر چه توانمندی های صنعت استان مرکزی معرفی شود، زمینه جذب سرمایه گذاری موفق، بیشتر خواهد شد و باید بسترهای این مهم بیش از پیش فراهم شود.

سفیر ایران در سنگاپور ادامه داد: سنگاپوری کشوری با ۷۲۰ کیلومتر وسعت است که دارای پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است اما بیشتر مردم این کشور در وضعیت رفاهی و درآمد بالا قرار دارند و بسیاری از شهروندان آن به دنبال فرصت های سرمایه گذاری هستند.

انصاری اظهار کرد: طبیعی است سرمایه گذاران خارجی به دنبال فرصت های طلایی برای سرمایه گذاری باشند و در این راستا تثبیت امنیت سرمایه گذاری و ایجاد مشوق های اقتصادی نیز نقش بسیار موثری دارد.

وی گفت: امید است در سایه تعامل بیشتر، همکاری های اقتصادی دو کشور سنگاپور و ایران افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی نیز به خبرنگاران گفت: سفر سفیر ایران در سنگاپور به استان مرکزی با رویکرد آشنایی بیشتر با توانایی ها و مزیت های سرمایه گذاری در این استان صورت گرفته است.

ظفر افشون افزود: سنگاپور کشوری ثروتمند است که از نظر سرمایه گذاری اشباع شده و بسیاری از صاحبان سرمایه در این کشور به دنبال سرمایه گذاری های خارجی هستند.

وی بیان کرد: امید است با معرفی پتانسیل ها و توانمندی های استان مرکزی در بخش های مختلف به ویژه صنعت، انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک و سرمایه گذاری اقتصادی به منصه ظهور برسد.

استان مرکزی چهارمین قطب صنعتی کشور و دومین قطب صنایع مادر تخصصی است که بیش از سه هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ در آن حیات اقتصادی دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches