×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ایران دهمین وارد کننده بزرگ شکر در جهان

وزارت کشاورزی آمریکا ایران را دهمین وارد کننده بزرگ شکر در جهان معرفی و اعلام کرد ایران در سال ۲۰۱۳ بالغ بر ۱.۵ میلیون تن شکر وارد کرد که معادل ۳ درصد کل تجارت جهانی شکر بوده است.

به گزارش تسنیم، وزارت کشاورزی آمریکا در گزارشی از آمار تجارت جهانی شکر حجم تجارت شکر جهان در سال ۲۰۱۳ را ۵۰٫۴۸ میلیون تن اعلام کرد.

بر اساس این گزارش ایران دهمین واردکننده بزرگ شکر در جهان شناخته شده است. ایران در سال میلادی گذشته ۱٫۵۰۵ میلیون تن شکر وارد کرد. این رقم معادل ۳ درصد کل واردات شکر در جهان بوده است.

وزارت کشاورزی آمریکا پیش بینی کرده است واردات شکر ایران در سال ۲۰۱۴ با رشد ۳ درصدی نسبت به سال قبل مواجه شود و به ۱٫۵۵ میلیون تن برسد.

این گزارش چین را بزرگترین واردکننده شکر در جهان معرفی کرده است. چین در سال ۲۰۱۳ بالغ بر ۳٫۹ میلین تن شکر وارد کرد. اندونزی با ۳٫۷ میلیون تن و اتحادیه اروپا با ۳٫۵ میلیون تن به ترتیب در رتبه های دوم و سوم از این نظر قرار گرفته اند.

برزیل با صادرات ۲۶ میلیون تنی بزرگترین صادرکننده شکر جهان در سال ۲۰۱۳ بوده است. تایلند با صادرات ۷٫۵ میلیون تنی و استرالیا با صادرات ۳٫۱ میلیون تنی به ترتیب در رتبه های بعدی از این نظر قرار گرفته اند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches