×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ایران تا پایان ۲۰۱۸ مجوز ورود هواپیما دارد

اقتصادتهران: نماینده فروش شرکت ای تی آر در نشست خبری ورود دو فروند از این هواپیما گفت: مجوز اوفک برای فروش هواپیما به ایران تنها تا پایان ۲۰۱۸ صادر شده است.

به گزارش مهر، نشست خبری ورود دو فروند هواپیمای ای تی آر ۷۲-۶۰۰ با حضور فرزانه شرفبافی سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و دو تن از نمایندگان فروش این شرکت ایتالیایی-فرانسوی در فرودگاه مهرآباد برگزار شد.

سرپرست هما در این نشست با بیان اینکه هواپیمای ای تی آر برای جغرافیای ایران مناسب بوده و حداقل مصرف سوخت و آلایندگی و سوانح از نظر تعداد تولیدشده و پرواز آن در دنیا و همچنین حداکثر ایمنی را داراست، افزود: بهره برداری از این هواپیما بسیار ساده بوده و نیاز به تجهیزات زمینی چندانی ندارد که می تواند در بسیاری از فرودگاههای مناطق محروم کشور عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه شبکه پروازی برای ۶ فروند ای تی آر هما درنظر گرفته شده، ادامه داد: تصمیم داریم در مناطقی که تقاضای سفر هوایی کمتر از ۱۰۰ نفر است، از ای تی آر استفاده کنیم  که به همین منظور پروازهای منطقه ای را برای این هواپیما اختصاص خواهیم داد.

به گفته شرفبافی، شبکه جدید پروازهای منطقه ای برای برخی مسیرها طراحی شده و برای چند مسیر دیگر نیز در شرف طراحی است.

وی در خصوص پرداخت هزینه برای خرید این هواپیما گفت: برنامه از پیش تعیین شده برای فاینانس هواپیماهای ای تی آر داریم و ۷ هواپیمایی که تا به حال وارد شده نقدا و  از محل منابع داخلی تامین شده اند، با وجود آنکه خارجی ها علاقه مند به فاینانس خرید هواپیما برای ایران بودند، ولی ترجیح دادیم از محل منابع داخلی فاینانس شود، ضمن اینکه برای پرداخت منابع نیز مشکل نداشتیم و بعدا هم نخواهیم داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches