×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ایران از آنچه تصور می‌کردم زیباتر و مردمش دوست داشتنی‌ترند

اقتصادتهران: تعدادی از جراحان برتر از کشورهای مختلف جهان با حضور در منطقه ۲۲ از مجموعه‌های تفریحی گردشگری آبشار تهران و دریاچه شهدای خلیج فارس دیدن کردند. دکتر رائو پزشک کاردیولوژیست حاضر در این گروه در بازدید از منطقه ۲۲ گفت: « می‌دانستم ایران جای زیبایی است و مردمی دوست داشتنی دارد اما با اولین حضورم در ایران فهمیدم از آنچه تصور کرده بودم زیباتر و مردمش از آنچه من فکر می‌کردم، دوست داشتنی ترند! »

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، این گروه در قالب بنیاد نیک ورزی شریان در زمینه جراحی قلب اطفال به‌عنوان بزرگترین جالش وزارت بهداشت، فعالیت نیک ورزانه و خیریه خود را آغاز کرده و با استفاده از توان نیروهای متخصص و بهره وری از حمایت های مالی و معنوی افراد و موسسات نیک ورزی، امکانات و تسهیلات لازم را برای درمان اطفال محروم مبتلا به بیماری‌های مادرزادی قلبی تا سن ۱۸ سالگی فراهم می کند.

دکتر بروجردی یکی بازدید کنندگان حاضر در گروه، تشریح فعالیت‌های این بنیاد گفت: « گروهی از بهترین متخصصان قلب از کشورهای مختلف در قالب یک تیم حرفه ای در بیمارستان مرکز طبی کودکان گرد هم آمده اند و طبق برنامه ریزیهای به‌عمل آمده قرار است ۳۶ کودکی که از بیماری مادرزادی و دشوار درمان پذیر قلبی رنج می برند را در بازه زمانی ۱۵ روزه درمان کنند. تیمهای ایرانی با قرار گرفتن در کنار تک تک این افراد حرفه‌ای، تکنیک‌های جدیدی را که آنها در درمان‌های‌شان در بهترین مراکز پزشکی دنیا بکار می گیرند را فرا خواهند گرفت. »

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: « انتقال این تکنیک‌ها به‌گونه ای است که تیم‌های ایرانی در آینده بتوانند در درمان کودکان محروم آنها را بکار گیرند. اگر کودکی که دچار به بیماری مادرزادی قلبی است را به‌صورت مطلوب و درست درمان کنیم، این کودک در آینده به فردی فعال و تولید کننده برای جامعه تبدیل می شود. »

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches