×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ایرانسل ۲٫۸ میلیارد تومان تخفیف گرفت

نرخ پیشواز ایرانسل در ماه‌های مهر، آبان و آذر کمتر از نرخ مصوب و به قیمت ۲۵۰ تومان بود و از این جهت در پرداختی‌های مابه‌التفاوت تخفیف گرفت و به جای ۶ میلیارد، ۳.۲ میلیارد تومان به مشترکانش پرداخت.

تخلف دو اپراتور ارتباطی همراه اول و ایرانسل در ارائه آوای انتظار-آهنگ پیشواز و سر باز زدن از مصوبه ۱۴۷ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات برای کاهش تعرفه این سرویس از ۵۰۰ به ۳۰۰ تومان، و در نهایت معرفی آن‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی موجب شد که هر کدام به فکر بازپرداخت اضافه دریافتی‌ها بیفتند.

بر این مبنا باقر صمدی – مدیر کل بازاریابی ایرانسل – چهاردهم مهرماه اعلام کرد که مابه التفاوت تعرفه زمستان آهنگ پیشواز ایرانسل به حساب مشترکین واریز و به آن‌ها از طریق پیامک اطلاع داده شده است.

وی همچنین اعلام کرد که ۳ میلیارد تومان اضافه دریافتی آهنگ پیشواز ایرانسل به حساب مشترکان بازگردانده شد.

این موضوع در حالی رسانه‌ای شد که پیش از این سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تخلف دو اپراتور همراه اول و ایرانسل را به ترتیب ۸ و ۶ میلیارد تومان اعلام کرده بود.

اما در اطلاعیه ایرانسل به ذکر رقم ۳ میلیارد تومان بسنده شده است.

در این راستا موضوع را از معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری پیگیری کردیم که رضوانی درباره چرایی این موضوع گفت: طبق گفته مسئولان ایرانسل در ماه‌های مهر، آبان و آذر تعرفه‌های پیشواز ایرانسل کمتر از مصوب ۳۰۰ و به نرخ ۲۵۰ تومان بوده است و از این جهت میزان نرخی که ما در نظر گرفته بودیم به ۳٫۲ میلیارد تومان کاهش یافت.

به گزارش تسنیم، وی افزود: با این حساب این اپراتور تنها اضافه دریافتی‌های زمستان را به مشترکانش پرداخت کرد.

او همچنین با تأیید اطلاعات ایرانسل گفت: بانک اطلاعاتی این شرکت در راستای اضافه دریافتی‌های زمستان به رگولاتوری رسید و تأیید شد.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches