×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد ۴ هزار فرصت شغلی در سال آینده

اقتصادتهران: مدیرعامل مجموعه ۵۰۴۰ از اشتغالزایی ۴ هزار نفری در سال آینده توسط این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، حسنعلی باغبانیان در نشستی که بعد از ظهر روز سوم اسفندماه برگزار شد ضمن بیان این مطلب، گفت: این مجموعه در نظر دارد تا با به کارگیری ۴ هزار نفر از افراد جویای کار، ضمن اشتغالزایی، سهمی در راستای افزایش تولید ناخالص ملی کشور کشور ایفا کند.

وی با بیان آن که هم اکنون ۱۰۶۰ نفر به طور مستقیم با مجموعه ۵۰۴۰ در حال همکاری هستند گفت: ما از دولت تا بحال تسهیلات نگرفته ایم و نیاز به هیچ گونه حمایت مالی و پشتیبانی انحصاری نیز نداریم.

مدیرعامل مجموعه ۵۰۴۰ با بیان آن که عمده دغدغه کنون این مجموعه کارآفرینی و اشتغالزایی است تصریح کرد: این در حالی است که اشتغالزایی برای یک میلیون بازاریاب در برنامه بعدی این شرکت قرار دارد.

وی با بیان آن که این مجموعه پس از کسب تجربه موفق و درآمد عالی از تجارت الکترونیک با سرمایه گذاری در بخش تولید توانسته است دروازه ای جدیدی در دنیای مجازی باز کند تصریح کرد: مجوعه ۵۰۴۰ هم اکنون یکی از تولید کنندگان محصولات گیاهی دارویی به شمار می رود به طوری که توانسته تولیدات خود را به سایر کشورهای منطقه نیز صادر کند.

باغبانیان یادآور شد: ۹۹ درصد محصولات این شرکت تولید داخلی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches