×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد ۴۰۰ هزار شغل در کشور تا پایان سال

اقتصادتهران: قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال بیش از ۴۰۰ هزار فرصت شغلی در نقاط مختلف کشور ایجاد شود.

سید ابوالحسن فیروز آبادی روز چهارشنبه در حاشیه نشست فرماندهان بسیج وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه سراسر کشور در مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد فرصت شغلی با بهره برداری از پروژه های مختلف ایجاد می شود.

وی اظهار کرد: تا پایان امسال ۱۵ پروژه بزرگ در کشور بهره برداری می شود که از محل فعالیت این تعداد چندین هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه دو پروژه از این تعداد در خراسان رضوی بهره برداری می شود، افزود: از جمله این پروژه ها می توان به افتتاح کارخانه تولید فولاد ۸۰۰ هزار تنی در خراسان رضوی اشاره کرد.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بهره برداری از کارخانه خط تولید فولاد ۸۰۰ هزار تنی در هرمزگان، خط تولید لوله‌های حجیم آبرسانی کشاورزی در خوزستان، خط تولید کنستانتره در بیجار، خط تولید لاستیک با ظرفیت تولید ۵٫۵ میلیون حلقه در کردستان از دیگر پروژه هاست.

وی بدون اشاره به سرمایه هزینه شده برای ایجاد و راه اندازی این تعداد پروژه بیان کرد:ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در کشور در پایان امسال مورد برآورد و ارزیابی قرار می گیرد.

نشست فرماندهان بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه سراسر کشور به مدت یک روزدر مشهد برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches