×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد موج تولید محتوای سالم در شبکه های اجتماعی

تهران اکونومی: صبح امروز اختتامیه کانون های وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی، توسعه مهارت های رایانه ای و تلفن همراه سومین جشنواره شکوفا در تالار اجتماعات کتابخانه ملی برگزار و از برگزیدگان آن با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، این مراسم با حضور عابد ملکی شهردار منطقه ۲، علیرضا جاوید شهردار منطقه ۴، مسعود سیرتی دبیر جشنواره شکوفا و معاون فناوری اطلاعات اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت اجتماعی و فرهنگی، معاونین امور اجتماعی مناطق ۱و ۲ و ۴، دبیران علمی و تخصصی کانون های سه گانه وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی، توسعه مهارت های رایانه ای و تلفن همراه، مدیران برنامه ریزی مناطق و مدیران خانه های آی تی محلات و برگزیدگان شکوفا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، ذبیح اله زارع معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ شهرداری تهران ضمن خیرمقدم اظهارکرد: همه مخاطبان ما در سرای محلات ، مدارس و مساجد امروز با واژه شکوفا آشنا شده اند و قرار است از دل این جشنواره ، شهروندانی کارآمد تربیت شوند .

زارع با بیان اینکه شهرداری تهران در راستای تبدیل شدن از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی خانه های آی تی را ایجاد کرده است، افزود: جشنواره شکوفا توانست محتوای لازم را برای خانه های آی تی فراهم کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ اعلام کرد: انسان ، ساز و کار و ابزار مجموع عناصر تشکیل دهنده فناوری اطلاعات هستند که ارزش های سازمانی از آن متبلور می شود. در جشنواره سوم شکوفا نیز با تاکید بر این عناصر، اجرای این جشنواره به مناطق هادی سپرده شد. به طوری که امسال با سیاست خوبی که از طریق اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اتخاذ شد، شاهد همکاری، انسجام و هماهنگی قابل توجهی در برگزاری سومین دوره جشنواره شکوفا بودیم.

وی با بیان اینکه در کانون های هفت گانه جشنواره شکوفا، اهداف ۱۸ گانه شهرداری تهران در حوز ه اجتماعی و فرهنگی اتفاق افتاد، در این باره اظهارکرد: باید تمام سخت افزارها و نرم افزارهای تولید شده در کانون های هفت گانه شکوفا در اختیار حوزه اجتماعی و فرهنگی برای گام برداشتن در مسیر تحقق اهداف شهرداری قرار گیرد .

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۲ همچنین پیشنهاد کرد: خروجی کانون های هفت گانه از جمله ظرفیت های شناسایی شده و استعدادهای شکوفا شده در این جشنواره، در آینده در شهرداری تهران مورد استفاده قرار گیرند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches