×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد سامانه دریافت مالیات نقل و انتقال خودرو

اقتصادتهران: معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از ایجاد «سامانه دریافت مالیات نقل و انتقال خودرو» به صورت نمونه و پایلوت در یکی از استان‌های کشور و سراسری شدن آن در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، «هادی خانی» با اشاره به راه اندازی این سامانه افزود: انتقال دهندگان انواع خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با ورود به سامانه مزبور، قبل از تعویض پلاک یا ثبت انتقال، نسبت به پرداخت مالیات نقل و انتقال اقدام کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: سامانه دریافت مالیات نقل و انتقال خودرو هم اکنون در استان سمنان به صورت پایلوت اجرا شده و در هفته‌های آتی در سراسر کشور به بهره برداری می‌رسد. با ایجاد این سامانه، امکان پرداخت الکترونیکی مالیات نقل و انتقال خودرو پیش از مراجعه به مراکز تعویض پلاک از طریق پنجره واحد مالیاتی به نشانی https://my.tax.gov.ir میسر شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches