×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد بیش از چهار هزار شغل در هرمزگان با تکمیل پروژه های بالای ۶۰ درصد

اقتصادتهران: استاندار هرمزگان گفت: با تکمیل پروژه های بالای ۶۰ درصد انتظار می رود ۱۲۰ هزار شغل جدید در کشور ایجاد شود که سهم هرمزگان در این عرصه بیش از چهار هزار شغل است.

به گزارش ایرنا، جاسم جادری عصر شنبه در در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان اظهار داشت: از ۹۵۵ هزار شغلی که دولت تعهد کرده امسال در کشور ایجاد کند اشتغالزایی برای ۵۰ هزار نفر با راه اندازی صنایع نیمه فعال محقق می شود.

وی ادامه داد: از این تعهد هزار و ۵۳۸ شغل نیز سهم استان هرمزگان است که باید با بازگشت صنایع نیمه فعال به چرخه تولید ایجاد شود.

وی بیان داشت: برای صنوف تولیدی نیز ایجاد ۲۵۰ هزار شغل در نظر گرفته شده که سهم هرمزگان چهار هزار و ۴۷۰ شغل است.

جادری مهمترین راهکار خروج از رکود را حرکت به سمت ایجاد اشتغال مولد دانست و گفت: برای تحقق این امر باید منابع مالی به واحدهای تولیدی تزریق و واحدهای صنعتی و تولیدی موجود را حفظ کنیم تا شاهد توسعه اشتغال و رونق تولید باشیم.

وی ادامه داد: در سال جاری میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای رونق تولید در کشور ۳۰ هزار میلیارد تومان است که بانک ها باید این مبلغ را پرداخت کنند.

استاندار هرمزگان افزود: پرداخت این تسهیلات باید منجر به افزایش ۱۰ درصدی اشتغال و محصولات تولیدی در هرکدام از واحدهای تولیدی شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches