×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد اشتغال نیازمند توسعه طرح های اشتغالزا با هزینه کم است

اقتصادتهران: شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور بیجار با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

دکتر فیروزآبادی که به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یکروزه ریاست جمهوری اسلامی ایران به کردستان سفر کرده بود شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور بیجار را با زمینه استخراج سنگ و تولید کنسانتره آهن افتتاح کرد.

دکتر فیروزآبادی در آیین افتتاح این شرکت اظهار داشت: برای ایجاد هر شغل در این شرکت معدنی حدود ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای تسریع در ایجاد اشتغال های کلان نیازمند توسعه طرحهای اشتغالزا با هزینه کمتری هستیم افزود: در این راستا طرح تکاپو را بصورت پایلوت در چند استان کشور از جمله کردستان راه اندازی کردیم که امیدواریم با زمینه سازی مناسبی که برای این طرح فراهم گردیده، شاهد اشتغالزایی بالا و رفاه مناسب این طرح در سالجاری باشیم.

دکتر فیروزآبادی به رسته های طرح تکاپو از جمله کشاورزی، گردشگری و ای سی تی اشاره کرد و گفت: موفقیت طرح تکاپو می تواند از مهاجرت های بی رویه به شهرها و ایجاد حاشیه نشینی های نامناسب جلوگیری نماید.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار همکاری و تعامل مردم و همت و پشتکار مسئولان برای پیشبرد برنامه های توسعه از جمله در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری در کشور شد و اظهار امیدواری کرد سفر ریاست جمهوری به کردستان باعث خیر و برکت هر چه بیشتر در این زمینه گردد.

گفتنی است با بهره برداری از این شرکت بزرگ تولیدی که دارای ذخیره احتمالی ۵۰ میلیون تُن سنگ آهن با عیار ۴۵ درصد است برای ۹۰ نفر شغل مستقیم ایجاد شد.

تاکنون بالغ بر ۷ میلیون یورو جهت راه اندازی و بهره برداری از شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور بیجار با ظرفیت اسخراج سالانه ۷۵۰ هزار تُن، سرمایه گذاری شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches