×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اپل دو آیفون جدید با نمایشگر منحنی می‌سازد

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اپل در حال ساخت دو مدل جدید از گوشی هوشمند آیفون مجهز به نمایشگر منحنی است و پیش‌بینی می‌شود که این دو محصول طی فصل دوم سال آتی وارد بازار شوند.

به گزارش اسلش‌گیِر، منابع داخلی اپل که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کردند که اپل فرآیند طراحی و تکمیل این دو گوشی هوشمند را آغاز کرده است.

گفته می‌شود انحنای نمایشگری که برای این دو گوشی هوشمند در نظر گرفته از سمت چپ بدنه گوشی به سمت راست آن و تا لبه‌های بدنه کشیده شده و هم‌اکنون تصاویری از آن منتشر شده است. این نمایشگر به حسگرهای هوشمندی مجهز شده است که می‌تواند در مقابل فشارهای مختلف عکس‌های مناسب نشان دهد.

منابع آگاه می‌گویند که این گوشی هوشمند در دو اندازه و با نمایشگرهای ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی ساخته شده است. مدل دوم گوشی هوشمند جدید اپل از نظر اندازه با فبلت جدید سامسونگ موسوم به Galaxy Note 3 یکسان خواهد بود.

آیفون‌های منحنی در حالی وارد بازار می‌شود که پیش از این شرکت سامسونگ Galaxy Round و شرکت ال‌جی G Flex را طی چند هفته گذشته با نمایشگرهای منحنی روانه بازار کردند. البته باید توجه داشت که انحنای نمایشگر این دو گوشی هوشمند به سمت داخل بود و از این نظر با آیفون جدید تفاوت داشت.

بازار جهانی گوشی هوشمند هنوز تصمیم نگرفته است که انحنای نمایشگر گوشی‌های هوشمند باید به کدام سمت باشد. این مسئله باعث شده است تا شرکت‌های بزرگ هر یک از گوشی‌های منحنی مورد نظر خود را در مدل‌های مختلف روانه بازار کنند.

گفته می‌شود که دو مدل جدید گوشی هوشمند آیفون مانند تمام مدل‌های قبلی کلید Home را شامل می‌شوند که البته در مدل‌های جدید این کلید مبتنی بر نمایشگر منحنی و متناسب با آن طراحی می‌شود.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches