true
اقتصادتهران: در سالیان اخیر، استفاده از بانکداری الکترونیک اعم از بانکداری اینترنتی و همراه بانک با اقبال گسترده مردم مواجه شده است. بسیاری از بانکها با انجام تبلیغات گسترده بر روی محصول خود، مشتریان را به سمت استفاده از خدمات بانکداری نوین خود فرا خواندند.
به گزارش اقتصادتهران، از آنجایی که اکثر مردم در بیش از یک بانک حساب فعال بانکی دارند، این که کدام بانک را برای استفاده از خدمات همراه بانک انتخاب کنند همواره مسالهای دغدغه برانگیز برای آنان بوده است. به طور حتم، آن بانکی مورد توجه و گزینش مشتری بانک برای استفاده از خدمات موبایل بانک قرار میگیرد که علاوه بر آن که مشتری در مراجعه حضوری، خاطره خوبی از آن بانک داشته باشد، استفاده از خدمات همراه بانک یا اینترنت بانک آن نیز از سادگی و سهولت لازم در عین دارا بودن تمامی امکانات و آپشنهای مورد نیاز برخوردار باشد.
بنابر آنچه گفته شد، این که بانکها با تبلیغات، قصد داشته باشند مشتریان خود را به استفاده از همراه بانک خود جذب کنند، به نوع خدمات ارائه شده محصولات آن بانک و نیز خوشنامی و عملیات ساده بانکداری الکترونیک آنها بستگی دارد. این در حالی است که بسیاری از نرم افزارهایی که بانکهای مختلف از آن برای نمایش توانمندیهای خود در ارائه بانکداری نوین استفاده میکنند تقریباً شبیه به یکدیگر است اما نکته حائز اهمیت این است که این خود مشتریان هستند که با استفاده از همراه بانک یک بانک، به آن جذب شده و در صدد نصب اپلیکشین مربوطه بر روی گوشی خود هستند.
بنا بر این، بیش از آن که تبلیغات گوناگون، نقشی در انتخاب یک اپلیکشین همراه بانک برای مشتری یک بانک به همراه داشته باشد، خود آن برنامه نصب شده و نحوه استفاده از آن در کنار سهولت دسترسی به کارکنان شعبه بانک برای دریافت آموزش لازم در صورت برخورد با مشکلی احتمالی، اثرگذارترین و موثرترین روش تبلیغ به شمار میرود.
بانک کشاورزی که اپلیکیشن باران را برای مشتریانش طراحی و ارائه کرده به تازگی قابلیتهای جدیدی به آن افزوده شده است. اضافه شدن این سرویس برای مشتریان بانک کشاورزی، به بسیاری از دغدغههای مشتریان پایان داد ضمن آن که انجام کلیه امور بانکی از این طریق، به راحتی قابل انجام است.
بر این اساس، مشتریان بانک کشاورزی قادر خواهند بود منبعد خدماتی نظیر دریافت تسهیلات غیرحضوری، انتقال وجه هوشمند (حسابی، کارتی، پایا، ساتنا و پل)، موجودی و صورتحساب، مشاهده اطلاعات تسهیلات و ضمانت نامه ها، پرداخت اقساط تسهیلات، استعلام و پرداخت قبوض (قبوض موبایل، تلفن، برق و گاز)، خدمات رمز پویا (استعلام، فعالسازی، غیرفعالسازی و رفع انسداد)، انسداد کارت، ذخیره و بازیابی داده های پرکاربرد، استعلام پایا و ساتنا، تاریخچه عملیات، افزودن و حذف حساب و کارت و ارتقا سطح احراز هویت کاربر به منظور افزایش سقف تراکنش های مالی را از طریق این اپلیکیشن انجام دهند.
این در حالی است که توسعه خدمات غیر حضوری همواره در دستور کار مدیران بانک کشاورزی قرار داشته و مشتریان میتوانند نسبت به افتتاح حساب غیر حضوری در بانک کشاورزی اقدام کنند به طوری که در این اپلیکیشن علاوه بر خدمت احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری برای مشتریان جدید، امکان افتتاح حساب جدید بدون احراز هویت بایومتریک مجدد برای افرادی که در این بانک حساب دارند نیز فراهم شده است.
لازم به ذکر است خدماتی شامل شارژ مستقیم سیمکارت، تغییر حساب پیش فرض کارت، سرویس استعلام شبا و سرویس چکهای برگشتی من، به امکانات «باران» اضافه شده است که از این حیث، بانک کشاورزی، نسبت به ارائه تمامی آنچه که یک مشتری بدان نیازمند است اقدامات لازم را در راستای مشتری مداری انجام داده است.
دریافت نسخه جدید اپلیکیشن باران بانک کشاورزی، از طریق آدرسهای زیر قابل دسترس است:
https://baran.bki.ir برای دریافت نسخه وب اپلیکیشن (PWA)
https://bkidownload.ir/mb/baran.apk برای دریافت نسخه سیستم عامل اندروید
لازم به ذکر است، مشتریان بانک کشاورزی میتوانند از طریق این اپلیکیشن در قرعه کشی بزرگ حسابهای قرض الحسنه پس انداز این بانک شرکت کنند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=269604
false
true