×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اپسد از تشکیل مرکز منطقه‌ای پایش گرد و غبار حمایت می‌کند

اقتصادتهران: رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس ایران و نایب رئیس اپسد از حمایت اپسد برای ایجاد مرکز منطقه‌ای پایش گرد و غبار خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، سمیه رفیعی در حاشیه بیستمین کنفرانس اپسد (APPCED) و در کمیته تدوین بیانیه پایانی اجلاس، گفت: کشورها باید به بهبود زندگی و محیط زیست مردمی که زیر فشار تحریم هستند، توجه و تعهد بیشتری داشته باشند.

وی با افزودن بندی به بیانیه پایانی اجلاس، خواستار توجه بیشتر کشورهای عضو اپسد به اثرات تحریم بر زندگی و محیط زیست کشورهایی شد که تحت تاثیر اقدامات قهری یکجانبه قرار دارند.

همچنین در این نشست پیشنهاد وی مبنی بر حمایت اپسد از تشکیل مرکز منطقه‌ای پایش گرد و غبار به منظور بهبود کیفیت زندگی ملت‌ها با اکثریت آراء مصوب شد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در حاشیه بیستمین کنفرانس اپسد (APPCED) با یونگ لی رئیس مجمع اپسد دیدار و گفتگو کرد.

وی در ابتدای این دیدار ضمن اشاره به اهمیت افزایش تعاملات منطقه‌ای میان پارلمان‌ها، از اپسد به عنوان یک مجمع پارلمانی پرسابقه در آسیا یاد کرد و گفت: این مجمع برای کارآمدی بیشتر نیازمند بکارگیری راهکارهای عملیاتی است تا از سطح صدور بیانیه فراتر رفته و کمیته‌های تخصصی تشکیل دهد که دارای قوه نظارت و پیگیری بیشتری باشند.

رفیعی از حمایت کره جنوبی برای کسب جایگاه نائب رئیسی اپسد تقدیر کرد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches