×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه آی‌تی برای سرمایه گذاری در ماکو

اقتصادتهران: در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با روح اله دهقانی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در خصوص توسعه تعاملات و بهره گیری از ظرفیت طرفین برای ارتقای علمی و اقتصادی منطقه تبادل نظر شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در این دیدار دهقانی با اشاره به حضور نسل جوان و پرانگیزه در مناطق آزاد گفت: همین موجب جهش شرکت‌های دانش بنیان می‌شود بویژه در منطقه آزاد ماکو بواسطه موقعیت استراتژیک و ظرفیت های بالقوه بستر رشد این شرکت‌ها فراهم است.

وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان میتوانند به خوبی مشکلات تولید را برطرف کنند لذا باید به سرمایه گذاری در شرکت‌های دانش بنیان توجه ویژه شود.

دهقانیان اضافه کرد: ماکو به عنوان منطقه کمتر شناخته شده ظرفیت‌هایی دارد که باید در معرفی آن بیش از گذشته تلاش کنید.

حسین گروسی نیز در این دیدار گفت: در منطقه آزاد ماکو زیرساخت‌های مناسب و مطمئنی را در حوزه‌های مختلف به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای سرمایه گذاران ایجاد کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه عملیات محصور کردن منطقه تقریبا به اتمام رسیده افزود: میتوان از این مزیت برای رونق توریسم خرید، گردشگری سلامت، مسافرت چنج ویزا و قطب دانشگاهی برای جذب دانشجویان کشورهای همسایه استفاده کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches