×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اهمیت استخراج مواد پرتوزا در حفظ محیط زیست و سلامت مردم

اقتصادتهران: مدیرعامل گروه صنعتی معدنی و انرژی ایران غرب در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو گفت: بهره برداری از معادن اورانیوم برای ایجاد انرژی‌های پاک و پاکسازی مواد پرتوزا در حفظ محیط زیست و سلامت مردم بسیار موثر است.

به گزارش اقتصادتهران، دکتر قمیشی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی مجتمع معدنی و صنعتی اورانیوم شهدای آذربایجان غربی افزود:  تلاش براین است تا پتانسیل های پرتوزا در این منطقه کشف، شناسایی و استخراج شود تا علاوه بر مصارف علمی، عمرانی و انرژی، در راستای حفاظت محیط زیست و سلامت مردم عناصر همراه از این مواد پرتوزا پاکسازی و از لطمه به آب‌های زیرزمینی جلوگیری شود.

وی افزود: خوشبختانه سازمان انرژی اتمی کشور تقبل کرده تا ده درصد از درآمد حاصل از این اکتشاف صرف توسعه عمرانی و رفاهی منطقه گردد.

قمیشی اضافه با بیان اینکه این پروژه باعث اشتغالزایی یک هزار نفری خواهد شد افزود: در این پروژه با استفاده از ظرفیت منابع انسانی بومی استفاده خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches