×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
اهدای ٢۴ هزار ژل ضدعفونی‌کننده دست به استان خوزستان

اقتصادتهران: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از اهدای ٢۴ هزار ژل ضدعفونی‌کننده دست اوه به استان خوزستان خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران، عرفان مردانی اظهار داشت: با همکاری  برند اوه، بالغ بر ٢۴ هزار عدد ژل ضدعفونی‌کننده دست با هدف تامین اقلام بهداشتی مراکز درمانی و بهداشتی اهواز، به مرکز استان خوزستان ارسال شد.

وی افزود: یکی از مقوله‌هایی که از اهمیت زیادی در جامعه به ویژه در حوزه سلامت برخوردار است نقش پررنگ و حائز اهمیت خیرین سلامت بوده که در کنار پرسنل بهداشت و درمان همیشه برای ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی ایفای نقش کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خاطر نشان کرد: خیرین عرصه سلامت در  زمان شیوع کرونا هم در کنار مدافعان سلامت برای تامین نیازهای لازم قرار گرفتند و کمک‌های بسیار خوبی ارائه کردند.

وی تصریح کرد: اخیرا یک محموله ٢۴ هزار عددی ژل ضدعفونی اوه  جهت توزیع در مراکز بهداشتی و درمانی از طریق برند اوه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار گرفت.

مردانی، از متولیان این امر و کسانی که در امور خیر و نیکوکارانه در کنار مدافعان سلامت و مردم قرار گرفتند و مسئولیت‌های اجتماعی خود را به بهترین نحو انجام دادند، قدردانی کرد و گفت: کمک‌های این گروه صنعتی توسط خود شرکت به اهواز منتقل و در مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه برای پرسنل بهداشت و درمان توزیع شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches