true
سومین اجلاس رضایت مندی مشتری با رویکرد تجلیل از واحد های مشتری مدار و پاسخگو در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه پارسیان، در این اجلاس که با تلاش انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و انجمن مدیریت کیفیت ایران، انجمن مهندسی صنایع و با حضور مدیران و صاحبان صنایع و مسئولین عالی رتبه کشوری در مورخ یازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ برگزار شد، از شرکت هایی که در موضوع رعایت حقوق مصرف کنندگان و مشتری مداری گام های مهم و موثری برداشته بودند و موجبات رضایت مشتریان خود را به نحو مطلوبی فراهم نموده، با اهدای نشان و لوح تقدیر این اجلاس قدردانی بعمل آمد.
شرکت بیمه پارسیان نیز که همواره مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و جلب رضایت بیمه گذاران و مشتریان خود را فراهم نموده است هر دو جایزه تندیس و لوح تقدیر را به خود اختصاص داد و با اهدای تندیس و لوح تقدیر از سوی مسئولین برگزار کننده اجلاس مورد تجلیل قرار گرفت.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=7819
false
true