×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
اهداف سفر رئیس بانک مرکزی ایران به عراق

اقتصادتهران: بانک مرکزی عراق با صدور بیانیه ای با اشاره به سفر رئیس بانک مرکزی ایران به عراق به اهداف این سفر اشاره کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از الفرات نیوز، بانک مرکزی عراق با صدور بیانیه‌ای با اشاره به سفر رئیس بانک مرکزی ایران به عراق به اهداف این سفر اشاره کرد.

بر اساس این گزارش؛ عراق و ایران درباره راهکارهای پرداخت مطالبات مالی تهران بر اساس توافقات مشخص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رؤسای بانک مرکزی عراق و ایران درباره راهکارهای پرداخت مطالبات مالی ایران بر اساس توافقات مشخص رایزنی کردند.

در بیانیه بانک مرکزی عراق آمده است: مصطفی غالب مخیف رئیس بانک مرکزی عراق با علی صالح آبادی همتای ایرانی خود و هیأت بانکی و اقتصادی همراه وی که به عراق سفر کرده است، دیدار کرد.

طبق بیانیه بانک مرکزی عراق، در این دیدار که مدیرکل بانک تجارت عراق هم حضور داشت، درباره راهکارهای همکاری در حوزه بانکی و امکان حل مطالبات مالی ایران از عراق بر اساس توافقات مشخص بحث و تبادل نظر شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches