×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
انفجار خانه مسکونی در خیابان قصر فیروزه

اقتصادتهران: انفجار و آتش سوزی خانه مسکونی در خیابان قصر فیروزه خوشبختانه مصدومیت جانی در بر نداشت.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، همسایگان پس از شنیدن صدای انفجار و پس از آن مشاهده ی شعله های آتش از ساختمان مسکونی بلافاصله با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و این حادثه را اطلاع رسانی کردند.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۵:۲۰ ظهر دیروز زنگ ایستگاه ۳۷ و ۱۵ را به صدا درآورد و آتش نشانان را به همراه تیم نجات ۲ و تشک نجات عازم خیابان قصر فیروزه، خیابان دوم اسلام آباد کوچه ی صبوری کرد.

اکبر فرهادی افسر آماده ی منطقه ی ۸ عملیات دراین باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که طبقه ی دوم یک ساختمان مسکونی به مساحت ۸۰ مترمربع پس از انفجار به طور کامل شعله ور و آتش از پنجره های آن درحال زبانه کشیدن به بیرون بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز ساختمان و ایمن سازی های اولیه پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی و باز کردن درب به همراه یک رشته لوله ی آبدهی وارد محل حادثه شدند.

وی افزود: خوشبختانه در هنگام وقوع حادثه طبقه خالی از سکنه بود ولی تیم نجات برای اطمینان بیشتر به جستجوی محبوسین احتمالی در داخل ساختمان پرداختند.

فرهادی تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از مهار و کنترل آتش و جلوگیری از سرایت آن به اطراف و لکه گیری، پس از ایمن سازی ساختمان و تحویل به مالک عملیات خود را به پایان رساندند.

علت این حادثه توسط کارشناس مربوطه در حال بررسی است

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches