×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
انشعاب مشترکان پرمصرف آب قطع می‌شود

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مشترکان پرمصرف آب در کلان شهری مانند تهران ۵ درصدند که از اول تیرماه در صورت رعایت نکردن قطع آب می شوند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، “اتابک جعفری” افزود: قطعی آب مشترکان بد مصرف کشور از ابتدای تابستان اعمال می شود. با توجه به کمی بارش ها و خشکسالی های یکی دوسال گذشته و انتظاری که مردم دارند، پس از تذکر و اخطار به افراد بد مصرف از ابتدای تیر امسال انشعاب آنها قطع می شود.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: بر اساس جداول تنظیم شده، این قطعی آب از چند ساعت آغاز و در مراحل بعدی شامل موارد جدی تر نیز می شود.: تعداد مشترکان بدمصرف در کلانشهری مثل تهران حدود ۵ درصد است که این مشترکان تا ۱۵ درصد آب را مصرف می کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches