×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
انحراف به چپ عامل اصلی تصادفات مرگبار نوروزی

اقتصادتهران: جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: سهم تصادفات از شکل واژگونی ناشی از خستگی و خواب آلودگی افزایش یافته است و در روز نخست فروردین این رقم به ۴۷ درصد رسید.

به گزارش مهر، سردار امیری در حاشیه بازدید از پاسگاه پلیس راه زنجان-قزوین، افزود: اگر رانندگان هر دو ساعت یکبار ۱۵ دقیقه استراحت کنند حتما شرایط بهتری برای رانندگی ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: یکی از علل اصلی تصادفات مرگبار طی چند روز گذشته انحراف به چپ است که این عامل ۴۰ درصد در وقوع تصادفات سهم دارد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که ۹۰ درصد راههای کشور دوطرفه است و جداکننده وسط ندارد، تاکید کرد: راننده اگر یک لحظه خطا کرده و انحراف به چپ برود می تواند تصادف رخ به رخ ایجاد کند که این تصادف بسیار سنگین خواخد بود لذا توصیه می کنیم رانندگان حتما با صبر و حوصله تردد کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches