×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
انجام مذاکره پارک علم و فناوری مازندران با ۱۳پارک علم و فناوری خارجی

اقتصادتهران: مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران از انجام مذاکرات بین این پارک تحقیقاتی و علمی با ۱۳ پارک علم و فناوری خارجی خبر داد و گفت: دریچه ای دیگر برای فعالیت های علمی و تحقیقاتی برای پارک علم و فناوری استان گشوده شده است.

مرتضی صابریان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا به در حال برگزار بودن سی و سومین کنفرانس جهانی پارک علم و فناوری (IASP 2016) در شهر مسکو روسیه اشاره کرد و افزود: در این کنفرانس، مسئولان پارک علم و فناوری مازندران برای همکاری با ۱۳ پارک علم و فناوری کشورهای تایلند، ترکیه، روسیه، عمان، فرانسه، فنلاند و پاکستان مذاکراتی انجام دادند.

وی ادامه داد: زمینه سازی برای جذب شرکت های دانش بنیان این کشورها برای فعالیت های علمی و تحقیقاتی در مازندران، بسترسازی برای حضور شرکت های دانش بنیان مازندران در پارک علم و فناوری دیگر کشورها و برگزاری کارگاه های مشترک برای معرفی محصولات شرکت های دانش بنیان از جمله دستاوردهای مذاکرات انجام شده با این مجموعه ها برای مازندران بود.

مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران از بازاریابی به عنوان یکی از اصلی ترین هدف و تلاش های مسئولان شرکت کننده این پارک در کنفرانس جهانی پارک علم و فناوری مسکو خبر داد و افزود: با مذاکرات انجام شده بستر برای این منظور در حال فراهم شدن است.

سی و سومین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری ( IASP 2016) پنج روزه بوده و تا یکشنبه هفته آینده در شهر مسکو ادامه دارد.

شرکت های دانش بنیان استان مازندران از سال ۹۲ تاپایان سال گذشته سه و نیم میلیون دلار محصولات تولیدی خود را به کشورهای دیگر صادر کردند که عراق، ترکمنستان، ایتالیا، افغانستان، فنلاند و امارات متحده عربی از جمله کشورهای مقصد صادرات محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان مازندران بودند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches