×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
انجام سرشماری دقیق از جامعه عشایری تا پایان تابستان

رئیس سازمان امور عشایر کشور اعلام کرد: در قالب سرشماری از اعضای تعاونی‌های عشایری و خانواده آنها، تا پایان تابستان سرشماری دقیق و به‌روز شده از جامعه عشایری انجام می‌شود.

به گزارش مهر، شایان نادری، رئیس سازمان امور عشایر کشور با اشاره به اهداف عدالت‌محور سازمان امور عشایری در توزیع خدمات برای جامعه هدف، گفت: وجود آمار دقیق و به‌روز شده بسیاری از مشکلات به ویژه تبعیض و خروج غیرقانونی اقلام یارانه‌دار را از شبکه توزیع عشایری برطرف می‌کند.

وی با بیان اینکه سرشماری‌های ۱۰ ساله نفوس و مسکن نمی‌توانند در بخش عدالت یارانه‌ای موفقیت‌آمیز باشند، افزود: عشایر تعریفی مستقل دارند، در حالی که برخی افراد با وجود اسکان در شهر، همچنان از خدمات حمایتی جامعه عشایری استفاده می‌برند.

رئیس سازمان امور عشایر کشور با اشاره به اینکه عملیات سرشماری اکنون بدون بودجه مستقل دولتی و تنها با اعتبارات درون سازمانی آغاز شده و تا پایان تابستان نتایج آن آماده می‌شود، ادامه داد: ما در بخش توزیع آرد، سوخت و … در این بخش شاهد بی‌عدالتی هستیم و اگر نتوانیم این آمار را به‌روز کنیم، در حق جامعه حقیقی عشایری اجحاف خواهد شد.

وی افزود: هرساله ۱۶۸ هزار تن آرد در مناطق عشایری توزیع می‌کنیم که نباید اجازه دهیم با هیچ توجیهی از سبد تغذیه این بخش مولد جامعه خارج شود.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches