×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
انجام رتبه‌بندی مدارس غیردولتی براساس شاخص‌های آموزشی و پرورشی

اقتصادتهران: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: رتبه‌بندی مدارس غیردولتی براساس شاخص‌های آموزشی و پرورشی انجام می‌شود و تعیین شهریه این مدارس هم به رتبه‌بندی گره زده شده است.

به گزارش اقتصادتهران،احمد محمود زاده در گفت و گو با ایرنا درباره رتبه‌بندی مدارس غیردولتی اظهار کرد: ۴۳ شاخص در اسناد بالادستی از جمله مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین داریم که براین اساس شاخص‌های آموزشی و پرورشی مشخص شده است.

وی افزود: مجموعه این‌ شاخص‌ها در حوزه آموزش و پرورش در سامانه مشارکت بارگذاری می‌شود و هر مدرسه متناسب با این مشخصه‌ها، عددی را به خود اختصاص می دهد که براساس آن عدد مدارس در رتبه‌های مختلف از جمله رتبه یک، دو  و سه قرار می‌گیرند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در حال بارگذاری شاخص‌ها هستیم تا رصد و پایش مدارس غیردولتی توسط این شاخص‌ها انجام شود. براساس این رتبه‌بندی، به مدرسه‌ای که حوزه آموزش و پرورش فعالیت مناسبی نداشته باشد از مدیر منطقه یا استان خواهان بهبود عملکرد مدرسه براساس شاخص‌های آموزشی، پرورشی و فرهنگی می‌شویم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches