×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
انجام بیش از ۸ هزار ماموریت در روز دوم فروردین

اقتصادتهران: سخنگوی اورژانس کشور گفت: انجام هشت هزار و ۹۲۸ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در روز دوم فروردین ۹۶ صورت گرفت و تعداد کل ماموریت های اورژانس از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا سوم فروردین به بیش از ۶۸ هزار ماموریت رسید.

به گزارش وزارت بهداشت، مجتبی خالدی افزود: روز دوم فروردین ماه ۱۳۹۶، نیروهای اورژانس ۱۱۵(پیش بیمارستانی) یک هزار و ۷۵۸ ماموریت ترافیکی و هفت هزار و ۱۷۰ ماموریت غیر ترافیکی را انجام دادند.

وی تصریح کرد: یک هزار و ۵۰۲ نفر از مصدومان و بیماران حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۹۵۶ نفر از بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی توسط اورژانس، به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل شدند.

خالدی گفت: همچنین روز گذشته ۱۷۲ نفر در حوادث ترافیکی و یک هزار و ۶۲۹ نفر در حوادث غیر ترافیکی در محل، به صورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی اورژانس کشور ضمن ابراز آمادگی کامل اورژانس در ایام تعطیلات نوروزی برای ارایه خدمات به مردم و مسافران، تاکید کرد: دومین روز از سال جدید به یک هزار و ۳۱ نفر بیمار قلبی، ۹۱۱ نفر بیمار تنفسی، ۲۵۷ نفر با مسمومیت گوارشی و ۵۰ نفر با مسمومیت گاز CO (مونوکسید کربن) خدمات فوریت های پزشکی ارایه شد.

خالدی شمار کل ماموریت های انجام شده توسط اورژانس هوایی در کشور را ۴۰ ماموریت ذکر کرد و گفت: این ماموریت ها، ۸۰ نفر بیمار و مصدوم به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches