×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
انجام بیش از ۱۰ هزار کاشت حلزون در کشور

اقتصادتهران: معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: با مشارکت و همکاری شورای عالی پزشکی و هیات امنای ارزی و سازمان های مرتبط، در ۱۳ سال اخیر، ۸ مرکز جدید کاشت حلزون اضافه شده و تعداد اعمال جراحی از ۱۷۴ عمل سالانه به ۱۱۴۷ عمل در سال رسیده است که نشان دهنده توان علمی تیم های درمانی این حوزه است.

 به گزارش وبدا، دکتر قاسم جان بابایی در نشست مشترک کمیته علمی کاشت حلزون شنوایی که به منظور بحث و تبادل نظر اعضای کمیته کاشت درخصوص مشکلات بیماریابی، درمان، پیگیری و مسائل مالی بیماران کاشت حلزون شنوایی با معاونت امور اجتماعی، معاونت بهداشتی، سازمان بهزیستی کشور، سازمان آموزش و پرورش استثنایی و موسسه خیریه بخشش در معاونت درمان وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر، ۱۱ مرکز کاشت حلزون در کشور فعال است که تاکنون بیش از ۱۰ هزار عمل جراحی در این مراکز توسط کادر مجرب درمانی انجام شده است.

 وی افزود: از سال ۱۳۷۱ جراحی کاشت حلزون در کشور آغاز شده است. با مشارکت و همکاری شورای عالی پزشکی و هیات امنای ارزی و سازمان های مرتبط، در ۱۳ سال اخیر ۸ مرکز جدید کاشت حلزون اضافه شده و تعداد اعمال جراحی از ۱۷۴ عمل سالانه به ۱۱۴۷ عمل در سال رسیده است که نشان دهنده توان علمی تیم های درمانی این حوزه است.

 دکتر جان بابایی خاطرنشان کرد: حدود ۹۰ درصد از هزینه پروتز و هزینه درمان بیماران توسط وزارت بهداشت پرداخت می شود و مابقی توسط موسسه خیریه بخشش و سازمان بهزیستی کشور که این همدلی و همراهی جای تقدیر و تشکر دارد، هزینه می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches