×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
انتقاد مجلس از عملکرد بیمه مرکزی و برخی شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای

با انتخاب عبدالناصر همتی به عنوان وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی، تلاش و رایزنی برخی مدیران ارشد صنعت بیمه برای ماندن و جابجا نشدن شدت یافته است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از پایگاه خبری پایشگر، با روی کار آمدن دولت چهاردهم و انتخاب وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی توسط مجلس شورای اسلامی، شمارش معکوس برای تغییر رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران ارشد صنعت بیمه آغاز شده است.

اگر چه این روند کاملا طبیعی است و هنگام جابجایی دولت ها رخ می‌دهد، اما ظاهرا برخی از مدیران عامل شرکت های بیمه، برغم نداشتن کارنامه مناسب و گلایه سهامداران و بیمه گزاران، همچنان به رفت و آمدهای سیاسی خود با افراد ذی نفوذ و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به ویژه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای ماندن در پست های خود ادامه می دهند.

اخیرا شنیده شده برخی از این نمایندگان که وابسته به احسان خاندوزی وزیر سابق اقتصاد و عضو کمیسیون‌های دخیل در حوزه بیمه هستند، به دعوت مدیران ارشد این شرکت ها، به دفاتر مرکزی چند شرکت بزرگ بیمه مراجعه کردند تا در باره راه های ماندن دوستان خود در سمت های فوق مذاکره کنند.

“پایشگر” به منظور بررسی بیشتر این موضوع با یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفتگو کرده است.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود که با خبرنگار پارلمانی “پایشگر” سخن می‌گفت، در خصوص احتمال ابقای مدیران حوزه اقتصادی کشور، به ویژه، حوزه بانک و بیمه اظهار داشت: به هر حال تغییرات امری طبیعی است و برای دولت پزشکیان نیز باید این حق را قائل شد.

ضرورت انجام تغییرات مدیریتی

دولت جدیدی روی کار آمده و در این دوره کسی می تواند با دولت کار کند که نگاه این دولت را قبول داشته باشد، بنابراین نباید در این موضوع افراط و تفریط صورت گیرد، اجازه بدهیم دولت، خودش در این باره تصمیم بگیرد و مثل دولت های گذشته، تغییرات و جابجایی هایی را انجام دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره ورود مجلس به خسارت های پرداخت نشده برخی شرکت های بیمه به بیمه گذاران، گفت: رقابت بین شرکت های حاضر در صنعت بیمه از دیدگاه بنده قابل قبول و بهتر است که وجود داشته باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches