×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: استاندار کرمانشاه با انتقاد از نحوه پرداخت تسهیلات به واحدهای راکد صنعتی و کشاورزی در استان، عملکرد برخی بانک ها را در این خصوص ضعیف برشمرد.

به گزارش ایرنا، اسدالله رازانی شامگاه پنجشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه که با حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه نارضایتی خود را از عملکرد برخی بانک ها اعلام و مراتب را به بانک مرکزی اطلاع خواهم داد.

وی افزود: برخی بانک های استان در پرداخت تسهیلات به واحدهای راکد صنعتی در رتبه های آخر کشور قرار دارند و لازم است تا پایان سال عملکرد خود را بهبود بخشند.

رازانی ادامه داد: مدیریت استان کرمانشاه تا پایان سال موضوع اقتصاد مقاومتی و راه اندازی واحدهای راکد صنعتی را جدی تر دنبال خواهد کرد تا شاهد وضعیت بهتری اقتصادی باشیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، وی را یاور راستین انقلاب، امام و رهبری دانست و گفت: آن مرحوم نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشت.

وی اظهار کرد: مرحوم هاشمی رفسنجانی چه در قامت رییس مجلس و چه در قامت رییس جمهور منشاء خدمات بیشماری بود و ملت قدرشناس ایران هرگز آن همه تلاش مخلصانه را از یاد نخواهند برد.

رازانی اوج کار آیت الله هاشمی رفسنجانی را در قامت ریاست و عضویت در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد و گفت: مرحوم آیت الله هاشمی در هدایت مجلس برای انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر که درست ترین انتخاب بود نقش بسیار مهمی ایفا کرد.

استاندار کرمانشاه گفت: مرحوم آیت الله رفسنجانی در حالی که استوانه ای بسیار محکم و بی بدیل برای انقلاب و نظام بود مورد بی مهری و جفاهای بسیاری قرار گرفت ولی در مقابل این نامهربانی ها صبوری کرد.

وی با قدردانی از ملت شریف ایران برای بدرقه باشکوه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در سراسر استان مراسم باشکوهی برگزار شد و مردم قدرشناس کرمانشاه یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده به عرش را گرامی داشتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches