×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
انتصاب سرپرست جدید معاونت فنی و توسعه سازمان آتش نشانی تهران

اقتصادتهران: با حکم مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، سرپرست معاونت فنی و توسعه این سازمان منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، در آئین تکریم و معارفه مسئول جدید معاونت فنی و توسعه سازمان آتش نشانی تهرانی که مهدی داوری مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران عملیاتی و ستادی و همچنین کارکنان این معاونت حضور داشتند، بهروز رضایی به عنوان سرپرست معاونت فنی و توسعه این سازمان معرفی شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در حکم انتصاب سرپرست جدید معاونت فنی و توسعه این سازمان تاکید کرده است که افزایش کیفیت و کارائی در ابعاد تامین و به روز رسانی تجهیزات انفرادی و ماموریتی، افزایش نظارت تخصص و کارایی در احداث و نگهداری ابنیه و اماکن، ساماندهی املاک و مستغلات، تعمیر و نگهداری تجهیزات خاص و تخصصی، از اهم وظایف مورد انتظار است.

در حکم انتصاب بهروز رضایی همچنین ابراز امیدواری شده است که برای تحقق اهداف عالیه سازمان آتش نشانی تهران تلاش پیگیر و موثر به عمل آید.

گفتنی است بهروز رضایی از نیروهای آتش نشانی تهران است و پیش از این هم مسئولیت های مختلفی در حوزه عملیات را برعهده داشته که درآخرین سمت، وی به عنوان مدیرستادفرماندهی این سازمان انجام وظیفه می کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches