×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
انتخاب مدیران محله با انگیزه به تحول فرهنگی شهر منجر می‌شود

تهران اکونومی: قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محلات را کانون اصلی به نتیجه رسیدن هر حرکت موثر فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر تهران عنوان کرد و گفت: ما نیازمند مدیران محلات با انگیزه، باورمند، با اعتقاد، دلسوز و پای کار، موثر و هماهنگ هستیم تا با شکل گیری سرمایه اجتماعی مناسب، تحول فرهنگی را در سطح پایتخت رقم بزنیم.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علی محمد نائینی در همایش توجیهی تشریح شیوه نامه انتخاب مدیران محله و تشکیل هیئت امنا اظهار داشت: چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها بسیار قانونمند، هدفمند، روشن و در طراز انتخابات ملی با هم افزایی مدیران شهری و دست اندرکاران فرمانداری، استانداری و وزارت کشور برگزار شد. آیین نامه خوبی نیز پیش بینی شد و ستاد اجرایی فعال در کف محلات و هیئت نظارت بر انتخابات در سایه تعامل مناسب این انتخابات را به نحو مطلوب برگزار کردند.

وی با اعلام افزایش مشارکت ۳۰ درصدی شهروندان در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها، افزود: کیفیت آرا و خروجی انتخابات به‌ویژه در مقوله‌های سطح تحصیلات، تجربه و ترکیب و کمیت شورایاران منتخب این دوره و رویکرد اجتماعی و فرهنگی ما با تاکید بر مسجد محوری نتایج بسیار خوبی را در انتخابات دوره چهارم شورایاری‌ها رقم زد.

نائینی ادامه داد: همچنین در این دوره انتخابات مکانیزم‌های لازم و ساختار فعالیت هایی که باید اصلاح می‌شد در قالب شیوه نامه به همت ستاد مدیریت محله و پس از ده‌ها جلسه کارشناسی با مدیران محلات با تجربه، دبیران شورایاری محلات و معاونین اجتماعی مناطق و شهرداران نواحی، تنظیم شد که پس از ملاحظه دقیق شهردار تهران در قالب دستورالعمل نهایی ابلاغ شد.

مشاور فرهنگی شهردار تهران اعلام کرد: ۱۷ شیوه نامه در این آیین نامه پیش بینی شده که در گام اول استقرار اعضای شورایاری‌ها بود که طی همایش‌های مختلف در مناطق ۲۲گانه اعضای منتخب نسبت به آیین نامه و ساختار جدید توجیه شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches