پنجشنبه, ۲۷ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

انتخاب «به همین نزدیکی» بانک ملی ایران به عنوان آگهی برتر فصل بهار

۲۵ مرداد, ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵

انتخاب «به همین نزدیکی» بانک ملی ایران به عنوان آگهی برتر فصل بهار

اقتصادتهران: آگهی «به همین نزدیکی» بانک ملی ایران توانست عنوان آگهی برتر «سوم» روزنامه‌های سراسری کشور را کسب کند.

بنابر اعلام بانک ملی ایران، بر اساس رای هیات داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهی‌های روزنامه همشهری، این آگهی توانست عنوان برتر را از آن خود کند.

در پی این انتخاب، مدیریت روابط عمومی بانک ملی ایران مورد تقدیر قرار گرفت. آگهی «به همین نزدیکی» توسط امیر صحاف‌نیا طراحی شده است.

کامران کاتوزیان رییس هیات‌داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهی‌های روزنامه همشهری و محسن میرزایی رییس این مرکز با قدردانی از تلاش بانک ملی ایران در ارائه تبلیغات حرفه‌ای، تاکید کرده‌اند که این روند می‌تواند به اعتلای صنعت تبلیغات در ایران کمک کند.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها