×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
امکان فروش سهام عدالت به صورت بلوکی

اقتصادتهران: رییس سازمان بورس گفت:۴۰ درصد باقیمانده سهام عدالت در آینده آزادسازی می‌شود و امکان فروش سهام عدالت به صورت بلوکی وجود دارد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، محمدعلی دهقان دهنوی در حاشیه نشست «هم‌اندیشی شرکت‌های سبدگردان» در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت آزادسازی باقیمانده سهام عدالت اشاره کرد و گفت: ۴۰ درصد باقیمانده سهام عدالت در آینده آزادسازی می‌شود.

دهقان دهنوی درباره واریز باقیمانده سود سهام عدالت افزود: بخشی از پرداخت نشدن سود سهام عدالت ناشی از افزایش سرمایه شرکت‌ها بود و در این میان با شرکت‌هایی که سود خود را پرداخت نکرده‌اند به طور حتم از نظر انضباطی برخورد می‌شود.

وی گفت: مقدار سود باقیمانده کم است و با توجه به اینکه پرداخت سود سال ۹۹ نزدیک است، بنابراین باقیمانده سود سهام عدالت با سود سال ۱۳۹۹ پرداخت می‌شود. رئیس سازمان بورس در ادامه به فروش سهام عدالت اشاره کرد و گفت: همچنان امکان فروش بلوکی سهام عدالت مانند قبل وجود دارد، از آنجا که در ماه‌های قبل خریدار نداشت، اکنون با توجه به وجود خریدار بالقوه فروش بلوکی امکان پذیر است.

دهقان دهنوی خاطرنشان کرد: سهام عدالت چند ماه است که فروش نرفته است، در این زمینه اطلاع رسانی شد تا افرادی که درخواست فروش داده بودند، درخواست خود را بررسی کنند، زیرا امکان لغو فروش سهام برای این افراد در نظر گرفته شد.

۳۰ درخواست تأسیس کارگزاری

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آخرین وضعیت درخواست تأسیس کارگزاری اشاره کرد و گفت: تا کنون ۳۰ درخواست تأسیس کارگزاری به سازمان آمده است. از چهار درخواست که در ابتدا آمد، یک مورد پذیرفته و دو مورد دیگر رد شد و درخواست دیگر نیز پس از تکمیل مدارک، بررسی خواهد شد.

رئیس سازمان بورس در پاسخ به پرسشی دیگر درباره تأسیس یک هلدینگ برای ۳۰ شرکت غیربورسی سهام عدالت گفت: تا کنون هیچ هلدینگی تأسیس نشده و در این مسیر برخی موانع ایجاد شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches