×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
امکان سنجی ایجاد همراه سرا برای بیمارستان چشم پزشکی فارابی

تهران اکونومی: شهرداری منطقه ۱۱ در نظر دارد به منظور رفع مشکلات بیماران و همراهان مراجعه کننده به بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی اقدام به ایجاد همراه سرا و ۲ پارکینگ مکانیزه برای مراجعین این بیمارستان نماید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، در نشستی که با حضور رییس و مسئولین بیمارستان فارابی و شهردار و معاونین شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد؛ راهکارهای رفع مشکلات بیماران و همراهان آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ با بیان این که بیمارستان فارابی قطب علمی و بزرگ‌ترین و مجهز ترین مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی کشور است و روزانه ۴۰۰۰ بیمار چشمی از شهرهای دور و نزدیک به این مرکز مراجعه می کنند؛ بر ایجاد امکانات رفاهی برای بیماران و همراهان آن‌ها تأکید کرد و گفت: یکی از وظایف و اولویت های مدیریت شهری توجه به سلامت شهروندی و مناسب سازی امکانات ارائه خدمات سلامت به تمام شهروندان است و از آن جا که مراجعه کنندگان به این بیمارستان غالباً از نقاط دور به این منطقه سفر می کنند، لزوم راه اندازی مرکزی در نزدیکی بیمارستان به عنوان”همراه سرا” مورد بررسی قرار گرفت تا همراهان بیماران بتوانند به راحتی به بیمار خود رسیدگی کنند.

او توجه به آرامش روانی همراهان بیماران را برای سیر مراحل درمانی بیمار؛ بسیار با اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: در نظر داریم ۲ پارکینگ مکانیزه نیز از ورودی میدان رازی برای مراجعه کنندگان به بیمارستان فارابی احداث کنیم که توافقات اولیه و امکان سنجی اجرای طرح در دست اقدام است.

دکتر محمود جباروند رییس بیمارستان فارابی و مدیر گروه چشم پزشکی در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیریت شهری برای ارتقای سلامت شهروندان؛ اقدامات انجام شده از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ در هفته سلامت را ارزنده دانست و تعامل دوسویه بین این بیمارستان و شهرداری را خدمتی برای سلامت جامعه عنوان نمود.

دکتر جبار وند با اشاره به این که بیمارستان فارابی ۲۱۷ تخت فعال دارد که بیماران را به صورت بستری پذیرش می کند، بر لزوم ایجاد امکانات رفاهی و اقامتی موقت برای همراهان بیماران تأکید کرد و یاد آور شد که در طول دوره درمان بیماران، همراهانشان نیاز به خدمات اولیه ضروری از جمله مکانی برای استراحت دارند. چرا که مراقبت از همراهان بیماران و حفظ سلامت و روحیه آنان نیز جزو اولویت‌های سلامت محور جامعه محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش ایجاد همراه سرا و پارکینگ مکانیزه از سوی شهرداری منطقه ۱۱ در دست بررسی است تا پس از انجام توافقات و تمهیدات قانونی لازم؛ عملیات اجرایی آن آغاز شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches