×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
امکان حضور رایگان خوشه‎‌های صنعتی در نمایشگاه‌های خارجی

اقتصادتهران: مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی اعلام کرد: اگر خوشه های صنعتی در قالب کنسرسیوم در نمایشگاه های خارجی شرکت کنند، همه هزینه های آن توسط این سازمان پرداخت می شود.

به گزارش وزارت صنعت، علی یزدانی گفت: مدیران استان باید با ریسک پذیری اقدامات لازم را برای احیای قابلیت های بخش صنعت و معدن استان فراهم کنند.

وی اعلام کرد: اگر خوشه های صنعتی استان در قالب کنسرسیوم برای شرکت در نمایشگاه های خارجی اقدام کنند همه هزینه های مربوط به آن توسط این سازمان پرداخت می شود.

یزدانی ایجاد زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی را از وظایف این سازمان برشمرد و گفت: همه اختیارات سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به استان ها تفویض شده است و یکشنبه آینده با همه دستگاه ها و سازمان های مربوط برای کمک به رفع مشکلات صنعتگران استان مکاتبه خواهد شد.

 فتنی است در بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از این استان یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی طبس مورد بهره برداری قرار گرفت.

این واحد صنعتی با سرمایه گذاری حدود ۳ میلیارد تومان و تولید سالیانه ۲۵ هزار تن پودر بنتونیت و اشتغال زایی ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم افتتاح شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches