×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
امضای ۷۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تفاهم نامه برای ایجاد اشتغال در سمنان

اقتصادتهران: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان گفت: با برگزاری هشت همایش سرمایه گذاری ۷۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تفاهم نامه همکاری برای ایجاد اشتغال در استان امضا شده است.

به گزارش ایرنا، محمد همتیان در نشست توسعه شرق استان که سه شنبه شب به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد، افزود: مجموعه دولت حضوری موثر و فعال برای رونق تولید و اشتغال و تحقق شعار سال دارد.

وی تاکید کرد: در این فضای کاری که تصمیم گیران کشور پای کار هستند، اگر نتوانیم مشکل تولید و اشتغال را حل کنیم ممکن است دیگر زمانی برای این کار نباشد.

همتیان اضافه کرد: تاکنون هر مشکلی که در سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در استان بود، منعکس شده و دولت در کمتر از ۱۰ روز به آن پرداخته و نتیجه را هم به استان اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه باید تب سرمایه گذاری را در استان گرم نگه داشت، افزود: وزیر اقتصاد و دارایی وزیر معین در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوده و در دولت یازدهم گره های مهمی در این زمینه در استان باز شد.

معاون استاندار سمنان همچنین یادآور شد: دستگاه ها به طور تخصصی موانع سرمایه گذاری را برطرف کرده و تفاهم نامه هایی به امضا برسد که خروجی داشته و تحول در استان ایجاد کند.

همتیان با تاکید بر لزوم بهره بردن از طرح های تحقیقاتی دانشگاه ها، بیان کرد: بانک اطلاعاتی پروژه ها، موثران و سرمایه گذاران شهرستان ها تهیه و از کمک ائمه جمعه برای آماده سازی افکار عمومی استفاده شود.

فرماندار شاهرود هم در این نشست، با تاکید بر اینکه مشکلات بر سر راه سرمایه گذاری در حوزه های اداری این شهرستان برطرف می شود، افزود: به تازگی پاسخ استعلام ۱۷ گانه یکی از سرمایه گذاران در مدت سه روز انجام شده و از این لحاظ نوعی رکورد به شمار می رود.

سید محمدرضا هاشمی بیان کرد: این تعهد وجود دارد که اگر مشکلی در حوزه سرمایه گذاری در دستگاه های دولتی شهرستان وجود داشته باشد، آن را برطرف کرد.

وی گفت: با ارایه تسهیلات رونق تولید به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال ۳۰ درصد از واحدهای صنعتی و تولیدی شاهرود به چرخه تولید بازگشت.

به گفته فرماندار شاهرود، پارسال هم بیش از ۱۴۰ واحدصنعتی و تولیدی این شهرستان با رفع مشکلات بیمه‌ای و مالیاتی و ارایه تسهیلات رونق تولید به چرخه فعالیت بازگشتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches