×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
امضای تفاهم نامه همکاری بین معاونت‌های بهداشت و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

اقتصادتهران: تفاهم نامه مشترک همکاری در پی تشکیل کمیته تحقیقات کاربردی در سال ۱۳۹۵ و به منظور تقویت برنامه های تحقیقاتی و پژوهشی، بین معاونت های بهداشت و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز به امضای دکتر علی اکبر سیاری و دکتر رضا ملک زاده رسید.

 به گزارش ایرنا از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در این مراسم با اشاره به اهمیت پژوهش در بخش بهداشت گفت: برنامه های کلان بهداشتی همچون برنامه ملی ‘ایراپن’ را می توان در قالب تحقیقات کاربردی به نحو مطلوب تری انجام داد.

دکتر ملک زاده افزود: درحال حاضر نیز ۵۰ درصد برنامه های پژوهشی همچون ‘کوهورت ها’ را کارکنان بخش بهداشت انجام می دهند.

دکتر سیاری معاون بهداشت نیز گفت: معاونت بهداشت ۱۵ برنامه و ۱۰ پروژه کلان بهداشتی در طرح تحول بهداشت اجرا کرده است که دهمین پروژه «همکاری با مراکز تحقیقاتی در جهت اجرای پژوهش های کاربردی» در حوزه بهداشت است.

سیاری افزود: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه این پروژه به نحو مطلوب اجرایی شده و باعث پیشرفت برنامه های پژوهشی حوزه بهداشت شود.

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت نیز در این مراسم با اشاره به تشکیل کمیته تحقیقات کاربردی در حوزه بهداشت که از سال گذشته به ریاست معاون تحقیقات وزارت بهداشت تشکیل شد، گفت: این کمیته با اهداف مشخص برای پیشبرد برنامه های پژوهشی در حوزه بهداشت تشکیل شده است و طی این مدت ۱۰ منطقه آمایشی تعیین و کل مراکز تحقیقاتی بهداشتی در کشور مشخص شدند.

دکتر تبریزی بیان کرد: برنامه های توانمندسازی برای تیم‌های آموزشی در کلان مناطق کشور بر اساس زیرساخت‌هایی که طی سه سال گذشته در حوزه بهداشت کشور به وجود آمده است، از برنامه های این کمیته بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches