×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مجازی

اقتصادتهران: در راستای توانمندسازی همگانی در زمینه مفاهیم مرتبط با سلامت اجتماعی و ارتقای قابلیت‌های علمی، اجرایی و پژوهشی مدیران و کارشناسان حوزه معاونت اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و پیش‌رفته دانشگاه علوم پزشکی مجازی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مجازی به امضا رسید.

به گزارش پایگاه معاونت اجتماعی وزارت بهداشت؛ این تفاهم‌نامه در راستای توانمندسازی همگانی در زمینه مفاهیم مرتبط با سلامت اجتماعی و ارتقای قابلیت‌های علمی، اجرایی و پژوهشی مدیران و کارشناسان حوزه معاونت اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و پیش‌رفته دانشگاه علوم پزشکی مجازی میان دکتر سید محمدهادی ایازی، معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و دکتر سید ناصر استاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی مجازی، به امضا رسید.

تهیه پروپوزال‌های مشترک و حمایت‌های اجرایی از پروپوزال‌های مصوب، ارایه دوره‌ها و برنامه‌های مجازی در رابطه با حوزه‌های مختلف فعالیت‌های معاونت اجتماعی، همکاری در زمینه تولید محتوای الکترونیکی، ارایه مشاوره در زمینه طراحی آموزشی، راه‌اندازی و برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی و سایر موارد در زمینه فضای مجازی از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

دکتر ایازی در این نشست به نیاز به تعریف فعالیت‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی برای ارتقای سلامت جامعه پرداخت. سپس دکتر استاد سابقه شکل‌گیری دانشگاه، اهداف و اقدامات انجام شده را مرور کرد و ضمن اشاره به این که تنها دانشگاهی است که برای آموزش مجازی تاکنون موفق به اخذ مجوز از معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شده است، به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

در پایان دکتر حسین ملک‌افضلی، مشاور معاونت اجتماعی، ضمن تاکید بر اهمیت و نقش ورود تکنولوژی فضای مجازی به عرصه آموزش، ظرفیت‌سازی و توانمندسازی شرکای مختلف، ترویج روحیه و فرهنگ کار تیمی و تعامل در فضای مجازی، آموزش عمومی در زمینه ارتقا بهداشت عمومی، بازنگری در کوریکولوم‌های آموزشی برای گنجاندن مفاهیم اجتماعی سلامت، و فراهم کردن امکان دست‌رسی سازمان‌های غیردولتی و خیریه‌ها به امکانات دانشگاه مجازی را جز حیطه­‌های تاثیرپذیر از این تکنولوژی در حوزه اجتماعی برشمرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches