×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین پست‌بانک ایران و شرکت ملی پست

اقتصادتهران: تفاهم‌نامه همکاری به منظور توسعه فعالیت‌ها و خدمات مشترک و ارائه خدمات متناسب به مشتریان، بین پست‌بانک ایران و شرکت ملی پست امضا شد.

به گزارش روابط عمومی پست‌بانک ایران، طراحی و ایجاد سامانه خرید و فروش اینترنتی کشور، تجهیز دفترهای منتخب به دستگاه‌های ATM و POS ثابت و سیار، ایجاد و راه‌اندازی خطوط مبادله مورد نیاز برای جمع‌آوری وجوه و اسناد مالی، پرداخت تسهیلات و ارائه کارت‌های اعتباری به کارکنان پست، توسعه درگاه‌های الکترونیکی در روستاها و تعیین پست بانک به عنوان مجری سرویس‌های مالی از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه است.

خسرو فرحی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل پست بانک در مراسم امضای تفاهم‌نامه مورد اشاره ضمن تقدیر از همکاری‌های صورت‌ گرفته گفت: با تشکیل کمیته مشترک به زودی این تفاهم‌نامه اجرا می‌شود.

وی درخصوص تجهیز دفترهای مورد نظر نیز اظهارداشت: تاکنون ۱۷۰ باجه به تجهیزات لازم مجهز شده‌اند و فعال می‌شوند.

فرحی افزود: امیدواریم با این تفاهم‌نامه شاهد ارتقای کیفیت خدمات مالی و جلب رضایت مشتریان باشیم.

همچنین مهری معاون وزیر، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: همکاری متقابل پست و پست بانک، توان دو مجموعه را در قالب برد- برد افزایش داده و زیرمجموعه را از مزایای آن برخوردار می‌کند.

وی به استانداردسازی باجه‌های مشترک در سطح کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به این که دفترهای مشترک در نقاط استراتژیک شهری و روستایی قرار گرفته‌اند، استانداردسازی آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches